Aquest dimecres s’ha disputat la segona jornada del 90è Campionat de Catalunya Absolut d'Atletisme–Open Catalunya i 15è Míting d'Atletisme Ciutat de Mataró a l'Estadi Municipal de Mataró.
S’ha tornat a viure una bona jornada d’atletisme amb la consecució de dos rècords dels campionats i dos millors marques espanyoles de la temporada.
Berta Castells (VTiM) ha demostrat que es troba en un gran moment de forma en llançar 67,85 metres en martell, marca que representa un nou Rècord dels Campionats. També ha millorat la marca dels campionats Eloi Rovira (FCB) en llançament de pes amb un registre de 17,51 metres.
A la cursa dels 5 km marxa, Beatriz Pascual (VTiM) ...
... llegir més


Aquest dimarts s’ha disputat la primera jornada del 90è Campionat de Catalunya Absolut d'Atletisme–Open Catalunya i 15è Míting d'Atletisme Ciutat de Mataró a l'Estadi Municipal de Mataró.
Ha estat una bona jornada atlètica on podem destacar algunes actuacions d’interès com la de l’Anna Pinero (AAC) que ha saltat 4.20 m en salt amb perxa establint un nou Rècord dels Campionats. També l’actuació de José Luís Blanco (LS) als 3.000 m obstacles
...
... llegir més


Els propers dimarts 6 i dimecres 7 de juliol, se celebrarà el 90è Campionat de Catalunya Absolut d'Atletisme – Open Catalunya i 15è Míting d'Atletisme Ciutat de Mataró a l'Estadi Municipal de Mataró, organitzat pels clubs Centre Atlètic Laietània i el Grup Atletisme Lluïssos Mataró.
En aquesta edició, a l'autonòmic absolut, que continua amb el format Open que es va iniciar ara fa quatre temporades amb l'objectiu d'oferir el millor atletisme de pista, s'afegeix el Míting d'Atletisme Ciutat de Mataró. Un esdeveniment atlètic que ja arriba a la quinzena edició i que reuneix tots els ingredients per a aconseguir el millor espectacle atlètic. L'Open, que aquest any se celebra en dues jornades vespertines, donarà l'oportunitat als atletes catalans de disputar la competició més important del calendari atlètic català amb els millors contrincants possibles en un any apassionant amb la celebració del Campionat d'Europa a Barcelona. Una bona oportunitat per a assolir mínimes de participació per a aquest esdeveniment continental.
Els millors atletes catalans ...
... llegir més